Feberfri!

Antligen feberfri, utskriven fran sjukan och tillbaks pa Lanta!

Kommentarer
Postat av: michelle

Antligen!! Nu ar det jag som ar sjuk istallet!

2010-05-11 @ 11:14:02
URL: http://michellebergh.blogg.se/
Postat av: LEO!

Bra där, lättnad! Nu kommunicerar jag här istället ang rummet.. Hade du tänkt bo i sthlm när du kommer hem? Kuba kommer förmodligen att jobba i norge under Juni och Juli, men dom andra två grabzen är hemma, och Nille bor nog här under juni juli tror jag.. Hyran ligger på 2450 för mitt rum.. el kostar kanske 4-600 under sommaren som allra mest, men räkna med typ 3100 totalt inkl allt i snitt under perioden.. lämnar typ allt som är i mitt rum eller ställer det i garaget..



vi hörs! puss o kram

2010-05-12 @ 17:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0