100319 Pingismästaren

Restaurangen Somewhere Else har ett pingisbord, en mästare behövde koras. Sagt och gjort. Jag, min far och morbror samt kebab-henke gick dit, åt mat. Nog om det. Sen började kampen. Efter att ha värmt upp med en dubbelmatch var det dags för den riktiga matchen. Matchen alla hade väntat på. Matchen mellan mig och min morbror. Med svettiga ryggar, trasiga fötter och skakiga psyken stod det tillslut 1-1 i set och jag hade matchboll i tredje. En vacker smash och jag plockade hem vinsten. Tack för en god match Filip!

Michelle är snäll, full och dum (snygg)!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Snällt att jag fick vara med på ett hörn ;)

2010-03-20 @ 11:44:04
URL: http://michellebergh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att ha rekordet i strandtennis.... SÅATTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe

2010-03-23 @ 16:07:50
Postat av: michelle

du är dålig på att blogga. VÄLDIGT dålig!



(du är fin iallafall)

2010-03-24 @ 11:49:49
URL: http://michellebergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0