100316 Blaha och solnedgång

Jäklar vad det bloggas idag. Känns som ett roligt alternativ när man har mycket plugg att göra + att min gode vän Harri idag kommenterat min morgonpromenad. Grymt! Farsan och morbror Filip kom precis förbi mig på skolan och ville käka middag ihop. Så nu bär det av mot deras sjukt fina bungalows, för att sedan promerna längs stranden tills en lämplig restaurang uppenbarar sig. Troligtvis en som bjuder på fireshows så de nyanlända får se det också. Har fan snart provat alla restauranger på Long Beach btw.
 

Solnedgången på Koh Lanta


Kommentarer
Postat av: Pernie

Chrippe det känns som att du snor bilder av mig...men det är okej för du ger mig lakrits :)

2010-03-16 @ 18:21:48
URL: http://michellebergh.blogg.se/
Postat av: Chrippe

Snor bilder gör jag! Men den här bilden tog Sofia när hon, jag och henke kollade på solnedgången. Hoppas lakritsen smakar : )

2010-03-17 @ 06:14:53
Postat av: Michelle

Bra Chripp, stå på dig!

2010-03-17 @ 06:36:00
URL: http://michellebergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0