100313

Sen lördag. Förfest. Jag är sjuk. Henke är nykter som vanligt. Vi ägnar denna festens dag åt att tolka låtar. Fina låtar som te.x. denna
"Come with a nice young lady
Intelligent, yes she gentle and irie
Everywhere me go me never lef' her at all-ie
Yes-a Daddy Snow me are the roam dance man-a
Roam between-a dancin' in-a in-a nation-a
You never know say Daddy Me Snow me are the boom shakata
Me never lay-a down flat in-a one cardboard box-a
Yes-a Daddy Me Snow me-a go reachin' out da top"

En öl till den som gissar låten!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Tänkte bara göra ett inlägg för att göra dig lite glad och för att jag inte vill att du ska lägga ner din blogg, du vet att jag är din trognaste läsare. ps. jag har tråååååååkigt!!!

2010-03-14 @ 13:10:51
URL: http://michellebergh.blogg.se/
Postat av: Michne

Artistnamn: Snow

Låtnamn: Informer



Jag vinner gärna en öl tillsammans med dig!

2010-03-15 @ 05:56:30
URL: http://michellebergh.blogg.se/
Postat av: chripp

Helt klart rätt vinnare!

2010-03-16 @ 06:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0