100429 - Första träningen

I mitt allra tightaste grå linne sladdade jag vid femtiden, med min Honda, in på grusplanen utanför den fränt linimentstinkande träningslokalen. Tätt därefter vinglade även Henke in. Som uppvärmning fick vi stå och hoppa på ett stort svart traktordäck. Faktiskt jobbigare än det låter! Därefter blev vi instruerade hur vi skulle röra på fötterna, slå och sparka. Efter någon timmes skuggboxande fick vi äntligen kliva in i ringen och sparka på Thailändare. Eller rättare sagt på mitstlarna de höll i. Efter 1½ timmes träning hade mitt ljusgrå linne förvandlats till ett svettdroppande mörkgrått. Henke som vart lite mer taktisk hade valt ett svart linne dagen till ära.


Kommentarer
Postat av: michelle

sexigt!

2010-05-01 @ 12:54:57
URL: http://michellebergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0