100423 - Lycka till M & P

Miche min trogna utflyktskompanjon och hennes vän Pernie begav sig igår ut i vida världen på äventyr, de anade att det fanns fler vackra platser att uppleva innan vardagen hemma i Sverige faller sig på igen. Jag och Henke som är alldeles övertygade om att jorden är platt, känner dock att de säkraste är att stanna här på Lanta ett tag till!

Att ersätta den outtröttlige äventyraren M med Henka “mannen som älskar att ligga i sängen” kan bli tufft, men med lite jävlar och anamma ska nog äventyraren i honom kunna lockas fram, och kanske, men bara kanske kommer nya kapitel att skrivas i “living on the edge mannens” sagoböcker. Det är nu upp till bevis H!


Jag önskar resenärerna lycka till på sina nya äventyr!


Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Vad roligt att du skrev!:) Ja och du verkar inte ha det dåligt du heller!:) Nä det var verkligen inte igår. Hur har du haft?:)

2010-04-23 @ 09:24:31
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: michelle

MISS YOU MY MC-PARTNER!!!!!



Vi far ta igen det i Sverige i sommar helt enkelt! Langtar lite.. men bara lite.. Alskar ju saklart mitt Lipe :)



(och jag tror att henke kommer fa svart att overglansa mig, eller?)



Ta hand om dig!

2010-04-23 @ 14:52:11
URL: http://michellebergh.blogg.se/
Postat av: Pernie

yo!



Hur klarar ni er pa lanta utan oss? Trivs ni pa nya boendet?

kram

2010-04-24 @ 16:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0